دستگاه تسمه نقاله

دستگاه تسمه نقاله

نیروی انسانی در کارخانجات از اهمیت بسیاری برخوردار است. از این رو هر چقدر سیستم تولید و بارگیری مکانیزه باشد نیروی انسانی را می توان در قسمت های مهم تر به کار گرفت. دستگاه تسمه نقاله یکی دیگر از دستگاه هایی است که با آن می توان در امر مکانیزه شدن اقدام نمود .

تسمه نقاله به دو نوع تسمه نقاله بارگیری و تسمه نقاله دست چین تقسیم بندی می شوند که هر یک کاربرد خاص خود را دارد . معمولا تسمه نقاله دست چین در خط های تولید قرار می گیرد تا در صورت نیاز به حک کردن نوشته بر روی محصول یا غربالگری و از این دست عملیات بر روی آن انجام شود . تسمه نقاله بارگیری در اندازه های مختلف و با قدرت های مختلف و همچنین با زوایای گوناگون که قابل تنظیم است ساخته می شود تا در انتهای خط تولید قرار گیرد و عمل بارگیری بدون نیاز به لیفتراک را برای کارخانه آسان نماید. این نوع دستگاه و عملکرد آن در قسمت بارگیری هزینه ها را تا ۵۰ درصد در همان قسمت کاهش و سرعت کار را تا ۳۰ درصد افزایش می دهد.

 

اطلاعات فنی دستگاه تسمه نقاله

جنس تسمه از نوع پی وی سی منجید دار است. تعداد لایه های منجید و همچنین ضخامت تسمه در کاربرد های مختلف متغیر است. همچنین این موارددر انتخاب الکترو موتور و نوع شاسی دستگاه تاثیر گذار خواهد بود. لذا جهت اطلاع از مشخصه فنی دقیق تسمه نقاله مورد سفارش، لطفا تماس بگیرید .

مدت ضمانت:

کلیه دستگاه ها دارای ۱۸ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش گروه پندار صنعت است.

این ضمانت شامل بخش های زیر خواهد بود:

  • تمام بخش های دستگاه از جمله مکانیک، پنوماتیک و بخش برق.

موارد عدم مسئولیت ضمانت نامه شامل موارد زیر است:

  1. استفاده از نیروی انسانی آموزش ندیده.
  2. وارد شدن آسیب های فیزیکی به دستگاه و خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، تغییر فرم ظاهری و جابجایی غیر اصولی.
  3. عیوب ایجاد شده در اثر تغییر در کارکرد دستگاه.
  4. وارد شدن شوک و نوسانات برقی به اجزای مختلف و موتور دستگاه.
  5. دستکاری و یا مخدوش کردن علائم شناسایی مانند سریال گارانتی یا سایر علائم مندرج بر روی ماشین.