دستگاه میکسر پودر

دستگاه میکسر پودر
Powder Mixer Machine

دستگاه میکسر پودر

یکی از پر استفاده ترین نوع میکسر پودر است که مخزن دستگاه افقی و ثابت است و پره های بلندر در آن چرخش دارد. حداکثر زمان صرف شده با این دستگاه به منظور ترکیب پودر ۱۰ الی ۱۵ دقیقه است.

استفاده از درب های لولایی روی مخزن به منظور جلوگیری از ایجاد گرد و غبار در حین کار از محاسن دیگر این دستگاه است.

figure
figure

ویژه سازی

اضافه کردن آپشن

figure
figure

استفاده آسان

کاربری راحت یک اپراتور

figure
figure

پروانه خاص

حداکثر کارایی همزن

figure
figure

تنوع در مخزن

متریال بهداشتی

figure
figure

خدمات

خدمات نصب و تعمیر

ریبون بلندر
عملکرد کاری

مکانیزم دستگاه ریبون بلندر

دستگاه میکسر پودر مجهز به تیغه مخلوط کن ویژه ای است که Ribbon Blade نام دارد. اندازه این تیغه به نحوی محاسبه شده است که تقریبا کل نواحی مخزن دستگاه را پوشش می دهد و با حرکات خطی و شعاعی تضمین به دست آمدن بهترین ترکیب را می دهد. به تعریف ساده تر، پره های داخل مخزن دارای گردش خلاف یکدیگر هستند، یعنی برخی مواد را به داخل و برخی به بیرون می کشند که سبب ترکیب بهتر و دقیق تر مواد می شود. پره ها و جنس مخزن بلندر به گونه ای در نظر گرفته می شود که قابلیت شستسو با آب را داشته باشند.

مشاوره و استعلام قیمت ریبون بلندر

تلفن مستقیم
برای ما ایمیل بفرستید
میکسر پودر با مخزن ثابت
ترکیب پودری

میکسر پودر با مخزن ثابت

این مدل یکی از پر استفاده ترین نوع میکسر پودر است که مخزن دستگاه افقی و ثابت بوده و پره های بلندر در آن چرخش دارد.

حداکثر زمان صرف شده با این دستگاه به منظور ترکیب پودر ۱۰ الی ۱۵ دقیقه است. استفاده از درب های لولایی روی مخزن به منظور جلوگیری از ایجاد گرد و غبار در حین کار و خروجی دمپر در زیر مخزن از محاسن این دستگاه است.

 
تک/دو فاز
دارای چرخ قفل شو
درب تخلیه دمپر
ترکیب پودری

میکسر پودر با مخزن گردان

در این نوع میکسر پودر مخزن نیز همانند تیغه های بلندر به گردش در می آید تا پودرهای باقی مانده در کف مخزن نیز ترکیب شوند تا دقت میکس به دست آمده بالاتر باشد. صنایع دارویی از موارد استفاده میکسر پودر با مخزن گردان است. مخزن این ماشین از ظرفیت ۵۰ تا ۲۰۰۰ لیتر تولید می شود.

شما به کمک اینورتر تعبیه شده قادر خواهید بود سرعت گردش مخزن و پروانه را کنترل کنید. این محصول با استاندارد پزشکی و صنایع غذایی مطابقت دارد و برای شستشوی مکرر مخزن و تمیز کاری آن طراحی و بهینه سازی شده است.

 
تک/دو فاز
کنترل چرخش مخزن
مخزن استیل ۳۰۴/۴۱۰
میکسر پودر با مخزن ثابت
میکسر پودر دو جداره
تغییر دمای میکسینگ

میکسر پودر دو جداره

برخی مواد خاص در صنایع شیمیایی یا دارویی برای درست ترکیب شدن و رسیدن به دقت مورد تایید، نیاز است تا دما در هنگام فرآیند میکس تغییراتی داشته باشد. در بین جداره مخزن این دستگاه سیالی نظیر روغن ریخته شده تا در زمان مورد نظر دمای مخزن را تغییر دهد.

 
اضافه کردن اسانس به ترکیبات

میکسر پودر اسانس پاش

در بسیاری از صنایع پودها با اسانس های مایع ترکیب می شوند تا ماده مورد نظر به دست آید. برای این منظور از میکسر پودر مجهز به مخزن اسانس استفاده می شود. در هنگام کار، مخزن تعبیه مقداری از اسانس را تزریق می کند تا به ترکیب نهایی اضافه شود.

 
میکسر پودر اسانس پاش