دستگاه پرکن عسل

دستگاه پرکن عسل

دستگاه پرکن عسل

دستگاه پرکن عسل می تواند به صورت رومیزی برای مشاغل خانگی و کوچک و یا در مقیاس صنعتی تولید شود. مدل خانگی دستگاه بسیار محبوب بوده و مورد استقبال تولیدکنندگان خانگی محصولات این چنینی قرار گرفته است. قیمت اقتصادی، نیاز به فضای بسیار کوچک و دقت بالا از ویژگی های این مدل دستگاه است.

مکانیزم تزریق در این ماشین به دلیل چسبندگی زیاد محصول متفاوت است. عسل و مربا جزو سیالات غلیظ است که روش پرکردن آن متفاوت از مایعات رقیق است. بر خلاف مایعات رقیق در مایعات غلیط می بایست سیال به کمک محرکی به درون ظرف هل داده شود. این محرک در محصولاتی با ویژگی عسل با نیروی پیستون صورت می گیرد.

مکانیزم دستگاه پرکن عسل

سیستم پر کردن در مواد چسبنده ای همچون عسل، مربا و مارمالاد یا حتی چسب از پیچیدگی خاصی برخوردار است. این پیچیدگی به دلیل همان چسبندگی ماده است به طوری که دستگاه اگر فاقد سیستم گرم کن باشد و ماده در حین پر شدن گرم نباشد موجب توقف کار و ایجاد پرت در سیستم تولید می گردد.

دستگاه مجهز به مخزن دوجداره شده و مناسب بسته بندی انواع مواد مشابه است. در داخل جداره مخزن از مکانیسم حرارتی استفاده شده تا ماده را در محدوده نیاز گرم کرده و حالت روندگی به ماده بدهد. این میزان دما توسط ترموستات نیز قابل تنظیم است. دستگاه عسل پرکن به صورت نیمه اتوماتیک تولید شده و دارای مکانیزم تزریق سیلندر پیستونی است.

گرمکن مایعات

سیستم تغییر دمای سیال غلیظ

تزریق کارآمد

سیستم تزریق سیلند و پیستونی دقیق
دستگاه عسل پرکن

طریقه عملکرد دستگاه پرکن عسل

کار با دستگاه بسیار ساده بوده. در ابتدا ظرف را در زیر نازل قرار داده و پدال را می فشاریم. فرآیند پر کردن شروع شده و سیلندر به کمک مخزن و به طور اتوماتیک خود را تغذیه کرده و آماده سیکل بعدی می شود. مقدار تزریق مواد به کمک پیچ رگلاژ روی سیلندر پیستون قابل تنظیم است.

ویدیو
گالری
  • cta-figure3
  • cta-figure4

خرید پرکن عسل و مربا

لطفا به منظور دریافت پاسخ به سوالات خود، مشاوره در طراحی و ساخت ماشین آلات و انواع خطوط بسته بندی
با شماره روبرو تماس بگیرید.
سوالات متداول

پاسخ به سوالات مهم و پر تکرار

در زیر پر تکرارترین سوالات شما پاسخ داده شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال دیگر می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید تا از نظرات کارشناسان این مجموعه بهرمند شوید.

شما می توانید به صورت تلفنی درباره ماشین مورد نظر خودتان با کارشناسان تبادل نظر کنید، سپس بعد از استعلام قیمت، حضورا برای عقد قرارداد در محل کارخانه تشریف فرمایی کنید.

آن دسته از ماشین آلاتی که نیازمند نصب توسط نصاب باشد، دستگاه توسط پرسنل آموزش دیده به محل مورد نظر شما منتقل می شود و آموزش های لازم نیز داده می شود.

ابتدا به صورت تلفنی به شرکت اطلاع داده تا مشاوره لازم در جهت رفع مشکل به شما داده شود. در صورت تشخیص، پرسنل شرکت به منظور تعمیرات در محل حاضر می شوند.