دستگاه شرینک پالت

دستگاه شیرینگ پالت

گستره بسته بندی در دستگاه استرچ پالت به نایلون استرچ محدود نمی شود. در برخی کارخانجات نیاز کالا برای بسته بندی نایلون شیرینک است. این شکل از بسته بندی ضمن اینکه مقاومت بیشتری نسبت به نایلون استرچ دارد شکل جذاب تری به محصول روی پالت می دهد. دستگاهی که بتواند نایلون شیرینک را بر روی پالت جذب کند دستگاه شرینک پالت نام دارد.

 تفاوت آن با دستگاه استرچ پالت فقط در مشعل گازی آن است. در قسمت نشیمنگاه دستگاه یک مشعل گازی با قابلبت تنظیم قدرت های مختلف وجود دارد که عمل حرارت دهی و جذب نایلون به دور پالت را انجام می دهد. کنترل سرعت صفحه گردان ، کنترل حرکت عمودی مشعل و همینطور تنظیم حرارت مشعل دستگاه از پارامتر های دستگاه شیرینگ پالت خواهد بود.

ویژگی دستگاه شیرینگ پالت

شیرینگ پالت دستگاهی ابتکاری محسوب می شود که عملکردی مشابه با سایر استرچ ها دارد. با این تفاوت که در استرچ پالت ستونی، نایلون بسته بندی به صورت نواری دور محصول کشیده می شود و این کار به صورت چند لایه از بالا و تا پایین محصول ادامه پیدا می کند تا استرچ پیچی انجام شود. اما در شیرینگ پالت، غلاف نایلون شیرینگ به دور محصول انداخته می شود و اینبار مشعل گازی در حالی که محصول روی سینی دوار در حال گردش است از پایین تا بالای محصول حرکت کرده تا نایلون را به دور محصول منقض کند. 

پالت هایی که به جهت شناسایی بهتر نیاز به بسته بندی متمایز دارند با این روش بسته بندی می شوند. همچنین نایلون شیرینگ استحکام خوبی دارد و ساختار آن یک تکه است و از نفوذ رطوبت و گرد و خاک جلوگیری بهتری دارد. از دیگر مزایای شیرینگ شدن روی پالت این است که بسته بندی نهایی زیباتر و به فرم محصول شبیه تر است.

blog9

طریقه عملکرد دستگاه شرینک پالت

محصول را بر روی صفحه ۱۰ میلی متری دستگاه قرار داده ، نایلون شیرینک را روی کالا کشیده تا صاف روی آن قرار گیرد. سپس دستگاه را استارت می کنیم . مشعل به صورت خودکار روشن شده و از قسمت پایین پالت عمل حرارت دهی را آغاز کرده و به آرامی به سمت بالا حرکت می کند . همزمان صفحه گردان شروع بکار کرده تا دوران آن به عمل جذب نایلون کمک کند . پس از اتمام کار و جذب نایلون تا بالای پالت اگر نیاز بود مجدد همین پروسه در هنگام پایین آمدن مشعل انجام میگیرد و در غیر اینصورت همان بالا ، مشعل اتوماتیک خاموش شده سپس به سمت پایین حرکت میکند .

ویدیو
گالری
  • cta-figure3
  • cta-figure4

خرید دستگاه شیرینگ پالت

لطفا به منظور دریافت پاسخ به سوالات خود، مشاوره در طراحی و ساخت ماشین آلات و انواع خطوط بسته بندی
با شماره روبرو تماس بگیرید.
سوالات متداول

پاسخ به سوالات مهم و پر تکرار

در زیر پر تکرارترین سوالات شما پاسخ داده شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال دیگر می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید تا از نظرات کارشناسان این مجموعه بهرمند شوید.

شما می توانید به صورت تلفنی درباره ماشین مورد نظر خودتان با کارشناسان تبادل نظر کنید، سپس بعد از استعلام قیمت، حضورا برای عقد قرارداد در محل کارخانه تشریف فرمایی کنید.

آن دسته از ماشین آلاتی که نیازمند نصب توسط نصاب باشد، دستگاه توسط پرسنل آموزش دیده به محل مورد نظر شما منتقل می شود و آموزش های لازم نیز داده می شود.

ابتدا به صورت تلفنی به شرکت اطلاع داده تا مشاوره لازم  در جهت رفع مشکل به شما داده شود. در صورت تشخیص، پرسنل شرکت به منظور تعمیرات در محل حاضر می شوند.

نایلون یا فیلم استرچ، روکش هایی از جنس پلی‌اتیلن سبک خطی هستند که به منظور محافظ در بسته بندی استفاده می شوند.

این نایلون ها به صورت رول های ۵۰ تا ۱۰۰ متری در عرض های متنوع و ضخامت ها ۵ تا ۱۰ میکرون تولید می شود.