دستگاه ریبون بلندر

دستگاه ریبون بلندر

دستگاه ریبون بلندر | Ribbon Blenders Machine

استفاده از مواد پودری در تولید و ساخت و به دست آوردن ترکیب های نو امری بدیهی است. در این بین نیز ترکیب ها برای داشتن نهایت دقت می بایست یکنواختی مناسبی داشته باشند. به کمک این ماشین U شکل که دستگاه ریبون بلندر نام دارد می توان انواع پودر ها و مواد گرانولی را در هم آمیخته و به درصد یکنواختی قابل قبولی رسید. صنایع غذایی و خوراکی، شیمیایی، صنایع رزین و صنایع مرتبط با محصولات آرایشی و بهداشتی می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

میکسر مواد پودری

مواد پودری قابل استفاده در دستگاه ریبون بلندر می تواند طیف گسترده ای از صنایع خوراکی نظیر پودر کیک ، پودر میوه ، آرد ، شکر ، نمک و انواع ادویه جات باشد. یا مواد شیمیایی نظیر بی کربنات سدیم ، پودر های شوینده و سایر مواد از این دست را شامل شود. پودرها در صنایع پزشکی نیز وجود دارند که در آن دقت میکس اهمیت بسیاری خواهد داشت.

میکسر مواد گرانولی

مواد گرانولی شکل هایی از پلیمر هستند که در پتروشیمی به صورت دانه های کوچک برای انواع کاربرد ها تولید می شوند. برای تولید و ساخت مواد جدید در صنایع مختلف ، این مواد شیمیایی با ترکیب سایر گرانول ها و یا پودرها مخلوط شده و با ذوب شدن به ماده مقصود می رسند. بهترین دستگاهی که می تواند میکسینگ گرانول ها را با درصد یکنواختی بالا ترکیب نماید دستگاه میکسر پودر خواهد بود.

پره ریبون بلندر | Ribbon Blade

دستگاه ریبون بلندر یا همان دستگاه میکسر پودر مجهز به پره ای خاص به نام Ribbon Blade است که شامل دو دسته پره با شعاع بزرگ و کوچک است که به روی شافتی متصل شده اند.

این پره ها از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شوند که به راحتی شستشو شوند. ابعاد و اندازه پره ها دارای محاسبات خاصی است تا بهترین عملکرد را داشته باشد و با توجه به اندازه مخزن طراحی می شوند تا تمام بخش های مخزن پودر را تحت پوشش قرار دهد.

از دیگر ویژگی های پره ها مقاومت آن نسبت به خوردگی است، چرا که بسیاری از پودرها و اسانس های ترکیب شده خاصیت اسیدی دارند.

انواع ریبون بلندر

دستگاه میکسر بلندر در دو شکل اصلی افقی و عمودی تولید می شود. از این رو اهمیت ترکیب ها سبب آن شده که دستگاه ریبون بلندر با توانایی های مختلفی نیز تولید شود. مثلا: برخی ترکیبات نیاز است در هنگام میکس، دما به میزان معینی بالا رود تا ماده مورد نظر بهتر مخلوط شود. برای این موضوع دستگاه ریبون بلندر دو جداره طراحی شده است. یا در طراحی دیگر، دستگاه ریبون بلندر با مخزن گردان تولید شده است که با چرخش این بخش هیچ گرانول و پودری در کف مخزن باقی نمی ماند.

گروه پندار صنعت با افتخاراعلام می کند به منظور رفع نیاز مشتریان محترم طیف کاملی از انواع دستگاه میکسر پودر نظیر : دستگاه میکسر پودر با مخزن ثابت ، دستگاه میکسر پودر با مخزن گردان ، دستگاه میکسر پودر دو جداره ، دستگاه میکسر پودر اسانس پاش را با هر نوع ظرفیت و قابلیت خاصی طراحی و تولید می کند.

administrator
گروه پندار صنعت آماده مشاوره، طراحی و ساخت کلیه ماشین آلات مرتبط با صنعت بسته بندی نظیر : پرکن پودر و مایعات، استرچ پالت، شیرینگ پک، میکسر پودر و ...است. کارخانه: 02634717178 | مدیریت: 09124624533