دستگاه میکسر پودر با مخزن ثابت

دستگاه میکسر پودر با مخزن ثابت

دستگاه میکسر پودر با مخزن ثابت

برای میکس دو یا چند پودر با یکدیگر خصوصا در دقت میکس بالا و یا مقدار انبوه به یکی از انواع دستگاه میکسر پودر نیاز است.

دستگاه های ریبون بلندر پندار صنعت در سایز های ۵۰ ، ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۰۰، ۸۰۰، ۹۰۰، ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۵۰۰ و ۵۰۰۰ لیتر تولید می شود. سیستم پره کشی رفت و برگشت در داخل مخزن شرایط را برای میکس هر چه بهتر فراهم می آورد و همچنین فرایند میکس پودر را در کمترین زمان ممکن مهیا می سازد. حداکثر زمان مورد نیاز برای میکسینگ ۱۰ الی ۱۵ دقیقه است. 

ویژگی میکسر پودر مخزن ثابت

پروانه درونه مخزن دارای طراحی مخصوصی است تا ضمانت ترکیب دقیق را ایجاد نماید. این پره ها حول شافت یک جوشکاری شده اند و شامل چندین پره بزرگ و کوچک است. وظیفه این پره ها ترکیب پودر در نواحی مختلف مخزن است.

یاتاقان های تراشکاری شده و دست ساز در دو طرف مخزن تعبیه شده اند و شافت و پره های دستگاه را در مرکزیت مخزن دوران می دهد. استفاده از درب های لولایی روی مخزن برای جلوگیری از ایجاد گرد و غبار در حین کار از محاسن دیگر این دستگاه است. محرک این بلندر شامل الکترو موتور و گیربکس است و بسته به حجم مخزن متغیر و شامل استاندارد های خود است.

استراکچر مستحکم

بدنه با شاسی قوطی پروفیل مقاوم

الکتروموتور قدرتمند

استفاده ار موتور با اسب بالا
پروانه ریبون بلندر

طریقه عملکرد میکسر پودر با مخزن ثابت

ابتدا در حالت خاموش مواد را به داخل مخزن میریزیم. در دستگاه ریبون بلندر پندار صنعت می توان حداکثر تا ۹۰ در صد مخزن را برای میکس مواد استفاده کرد. پس از انتقال مواد به داخل مخزن درب های دستگاه را بسته و دستگاه را استارت می نماییم . جهت گردش پره باید طوری باشد که پره های بزرگتر یا بیرونی مواد را به سمت مرکز هدایت بنماید .

در بلندر های تولیدی این شرکت زمانبندی برای اضافه کردن مواد اهمیتی نداشته و می توان تمام مواد را بصورت یک جا وارد مخزن نمود . پس از گذراندن زمان مشخص میکس، دریچه خروجی دستگاه را که می تواند هم بصورت دستی و هم پنوماتیک باشد را باز کرده تا مواد از داخل مخزن تخلیه شود . لازم به ذکر است که برای تخلیه کامل مواد روشن بودن دستگاه الزامیست .

ویدیو
گالری
  • cta-figure3
  • cta-figure4

خرید دستگاه میکسر پودر با مخزن ثابت

لطفا به منظور دریافت پاسخ به سوالات خود، مشاوره در طراحی و ساخت ماشین آلات و انواع خطوط بسته بندی
با شماره روبرو تماس بگیرید.
سوالات متداول

پاسخ به سوالات مهم و پر تکرار

در زیر پر تکرارترین سوالات شما پاسخ داده شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال دیگر می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید تا از نظرات کارشناسان این مجموعه بهرمند شوید.

شما می توانید به صورت تلفنی درباره ماشین مورد نظر خودتان با کارشناسان تبادل نظر کنید، سپس بعد از استعلام قیمت، حضورا برای عقد قرارداد در محل کارخانه تشریف فرمایی کنید.

آن دسته از ماشین آلاتی که نیازمند نصب توسط نصاب باشد، دستگاه توسط پرسنل آموزش دیده به محل مورد نظر شما منتقل می شود و آموزش های لازم نیز داده می شود.

ابتدا به صورت تلفنی به شرکت اطلاع داده تا مشاوره لازم  در جهت رفع مشکل به شما داده شود. در صورت تشخیص، پرسنل شرکت به منظور تعمیرات در محل حاضر می شوند.