دستگاه کیسه پرکن

دستگاه کیسه پرکن

دستگاه پرکن کیسه

دامنه وزن در دستگاه پرکن پودری متفاوت است. گاهی مانند قوطی ادویه جات، خشکبار و سبزی خشک وزن های اندکی دارند که نیاز است دستگاه مخصوصی برای پر کردن آن تهیه شود. از دستگاه پرکن پودر کم حجم برای همین منظور استفاده می شود که وزن های بین ۱۰۰ گرم تا ۵ کیلوگرم را تزریق می نماید. نازل و میزان دقت در این دستگاه باید متناسب با حجم کم اعلام شده باشد.

داخل مخزن از پره خردکن استفاده می شود که از چسبندگی و گرفتگی نازل جلوگیری شود و عملیات تزریق با بهترین کارایی صورت گیرد. روی میز دستگاه نیز از تکیه گاه استفاده شده تا ریزشی در اطراف ظرف صورت نگیرد و ضایعات به حداقل میزان ممکن برسد.

مکانیزم پرکن پودری

استفاده از مکانیزم های مختلف تزریق در این دستگاه کار را برای متصدی راحت تر می کند. تایمر، لودسل و کانتر یا تعداد دور ماردون از آن دسته مکانیزم های تزریق هستند که هر یک درصد خطای خاص خود را دارد. باید توجه داشت که سیستم های تزریق با توجه به اهمیت مواد و درصد خطا به کار گرفته می شود.

برای ایجاد خط پرکن پودری نیز می توان دستگاه انتقال پودر را با این ماشین سری کرد تا بهره وری و سرعت انجام کار بیشتر و بسته بندی نیز کاملا به صورت مکانیزاسیون انجام گیرد.

دقت بالا

حداقل خطا در مکانیزم بسته بندی

سرعت بالا

۳۵۰ بسته ۵۰۰ گرمی تا هر ساعت
دستگاه پرکن کیسه
خط پرکن پودر اتوماتیک

خط کیسه پرکن اتوماتیک

به منظور ایجاد اتوماسیون در تولید و خودکاری سازی بسته بندی بندی پودر و گرنول، از خط پرکن پودر اتوماتیک استفاده می شود. این خط شامل استگاه های مختلف زیر است:

طریقه عملکرد دستگاه کیسه پرکن

کیسه خالی را در بخش خروجی دستگاه قرار داده و پدال را می فشاریم. در این زمان بازوهای پنوماتیکی عمل کرده و کیسه را می گیرند، سپس موتور دستگاه که به اینورتر متصل شده شروع به کار کرده و وزن کیسه را به تنظیم وزن اول می رساند. در داخل تابلو برق می توان دور خروجی موتور را تنظیم کرد.

وزن اول وزنی است که با دور بالا پودر به داخل کیسه تزریق می شود و وزن دوم وزنی است که پودر با سرعت کمتری و برای دقت وزن بالاتری به داخل کیسه منتقل می گردد. سپس موتور با دور پایین که آن هم قابل تنظیم است پودر را به داخل کیسه تخلیه کرده و پس از اتمام فرمان به یک تایمر داده می شود. پس از آن زمان، کیسه از قسمت بازو پنوماتیکی رها شده و سیکل بعدی آماده اجرا می گردد.

ویدیو
گالری
  • cta-figure3
  • cta-figure4

خرید دستگاه پرکن پودر کم حجم

لطفا به منظور دریافت پاسخ به سوالات خود، مشاوره در طراحی و ساخت ماشین آلات و انواع خطوط بسته بندی
با شماره روبرو تماس بگیرید.
سوالات متداول

پاسخ به سوالات مهم و پر تکرار

در زیر پر تکرارترین سوالات شما پاسخ داده شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال دیگر می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید تا از نظرات کارشناسان این مجموعه بهرمند شوید.

شما می توانید به صورت تلفنی درباره ماشین مورد نظر خودتان با کارشناسان تبادل نظر کنید، سپس بعد از استعلام قیمت، حضورا برای عقد قرارداد در محل کارخانه تشریف فرمایی کنید.

آن دسته از ماشین آلاتی که نیازمند نصب توسط نصاب باشد، دستگاه توسط پرسنل آموزش دیده به محل مورد نظر شما منتقل می شود و آموزش های لازم نیز داده می شود.

ابتدا به صورت تلفنی به شرکت اطلاع داده تا مشاوره لازم  در جهت رفع مشکل به شما داده شود. در صورت تشخیص، پرسنل شرکت به منظور تعمیرات در محل حاضر می شوند.

سیستم قطع عملکرد در پرکن پودری با توجه به ارزش پودر پر شونده و نوع ماده است. برای مثال دقت پرکردن در ادویه ای نظیر زدچوبه با محصول زعفران در دقت متمایز است. معمولا از سیستم لودسل که با وزن سنجش می کند، یا تایمر که با زمان میزان پر شدن را تنظیم می کند و یا ماردون که با میزان دور صورت می گیرد پیاده سازی می شود.