نکات مهم در هنگام استفاده از دستگاه شیرینگ پک

نکات مهم در هنگام استفاده از دستگاه شیرینگ پک

نمونه های مختلفی از دستگاه شرینک پک ساخته شده است که هرکدام ویژگی های کاری مخصوص به خود را دارد. ساختار ذستگاه شیرینگ پیچیده نیست و با ایجاد دما در محفظه خود سبب می شود نایلون پلاستیکی دور بسته بندی را پوشش دهد. البته این نوشتار مرتبط با دستگاه شرینک پک تونلی می باشد، چرا که دستگاه به صورت شرینک پک کابینی نیز تولید می شود که ساختار کوره حرارتی در آن متفاوت است. دانستن نکات مهم در استفاده از هر وسیله ای ضمن راحتی کار سبب افزایش طول عمر ماشین نیز خواهد شد. در زیر به چند نمونه از مواردی که به شما کمک می کند تا از دستگاه شرینک پک به بهترین نحو استفاده نمایید را گردآوری کرده ایم.

نکات مهم در هنگام استفاده از شیرینگ پک

• برای اینکه بسته بندی خوب و یک دست داشته باشیم، روشن نمودن دستگاه شرینک پک ۱۵ الی ۲۰ دقیقه قبل از شروع کار جهت گرم کردن شدن کوره امری ضروریست. در صورتی که دمای محفظه به میزان مورد نظر نرسیده باشد نایلون شرینک به درستی منقبض نشده و محصول را کیپ نمی کند.

• در شرینک پک هایی که با سیستم دوگانه سوز بوده و با سیستم گاز شهری کار می کنند مشعل از طریق برنرهای صنعتی نصب شده در دو طرف دستگاه به داخل یک شبکه راه پیدا کرده و آن شبکه که نصب شده در داخل کوره ایجاد حرارت کرده و با برخورد باد به پروانه داخل کوره به آن شبکه، دما در داخل محفظه کوره به صورت کاملا یکنواخت گرم می گردد.

برنر دستگاه شرینک پک دوگانه سوز
برنر دستگاه شرینک پک دوگانه سوز

• دودکش های ایجاد شده در قسمت بالای کوره جهت خروج گاز دی اکسید کربن می باشد که حتما آنها را به دریچه های خروجی باید متصل نمود.
• در زمانی که یک یا چند المنت در داخل کوره دچار اشکال یا سوختگی گردد با باز نمودن دو کاور به راحتی قابل تعویض می باشند. در هنگام تهیه این المنت ها نسبت به توان آن ها توجه به عمل رسانید.

المنت ها نصب شده در کوره شیرینگ پک
المنت ها نصب شده در کوره شیرینگ پک

• از مزیت های دستگاه شرینگ پک تولید هشده در پندار صنعت قراردادن دو رول نایلون در قسمت بالا و پایین میز اصلی بوده که با ایجاد یک پرده نایلونی در زمان بسته بندی توسط اپراتور و انجام دوخت از ایجاد پرت نایلون جلوگیری می گردد.
• توری نصب شده در قسمت کانوایر به واسطه شکل بافت بودن و همچنین دمش بادی که از قسمت زیر دستگاه به کمک فن دمنده انجام می شود، از چسبیدن نایلون به آن در زمان ورود کالا به کوره جلوگیری می کند.

توری های قرار گرفته شده روی کانوایر
توری های قرار گرفته شده روی کانوایر

administrator
گروه پندار صنعت آماده مشاوره، طراحی و ساخت کلیه ماشین آلات مرتبط با صنعت بسته بندی نظیر : پرکن پودر و مایعات، استرچ پالت، شیرینگ پک، میکسر پودر و ...است. کارخانه: 02634717178 | مدیریت: 09124624533