ولو بگ چیست و چه کاربردهایی دارد

ولو بگ چیست و چه کاربردهایی دارد

محصولات پودری و گرانولی برای ارسال به بازار و انبار کردن درون کیسه پر می شوند. این کیسه ها یا از جنس نخ و نایلون هستند و یا به صورت پلی اتیلن تولید می شوند. از کیسه های ۲ کیلویی گرفته تا کیسه ۱۵۰ کیلوگرمی به کمک پرکن پودری بسته بندی و توزین می شوند. فرم و جنس کیسه با توجه به ماده پر شدنی انتخاب می شود تا در روند انبارداری و فروش دچار مشکل نشود. برخی پاکت ها می بایستی ضد آب باشند و برخی دولایه، برای دسته دیگری از محصولات نیز از کیسه های نایلونی استفاده می کنند. انتخاب جنس با توجه به شرایط نگهداری و نوع محصول در نظر گرفته می شود.

کیسه ولو بگ چیست

پیشرفت بسته بندی آنقدر گسترده شد است که با تمام شرایط محصول سازگار شده و آن را قابل ارائه کرده است. کیسه وﻟﻮ دار ﯾﮏ دﻫﺎﻧﻪ در ﮔﻮﺷﻪ دارد که نازل دستگاه پرکن وارد آن شده و تزریق صورت می گیرد. این ورودی کیسه به صورت اﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﯾﮏ ﺷﯿﺮ ﯾﮏ ﻃﺮﻓﻪ ﻋﻤﻞ کرده و ﺑﻌﺪ از ﭘﺮ ﺷﺪن درب آن ﺑﺴﺘﻪ می شود. این قابلیت سبب شده که سر کیسه بی نیاز از دوخت باشد.

 کیسه ولودار
نحوه بسته شدن کیسه ولو دار

مزایای ولو بگ نسبت به کیسه معمولی

ایستایی بهتر: شاید فرم ایستایی کیسه ولودار اولین مزیت آن نسبت به کیسه های رایج داهان باز باشد. به دلیل حالت پاکتی شکل، چیدمان آن ها روی یکدیگر بهتر صورت می گیرد و برای انبار داری گزینه مطلوب تری است.

نقش بندی بهتر: ولو یگ بهتر از سایر کیسه ها چاپ و طراحی می شود. این ویژگی باعث شده بسته بندی شکیل تر و انحصاری تری ایجاد گردد.

عدم نیاز به دوخت درب: مکانیزم سر کیسه در کیسه ولو سبب شده بعد از خروج نازل پرکن، درب به صورت یک طرفه بسته بماند و محتویات آن خارج نشود. این ویژگی این کیسه ها را بی نیاز از دستگاه دوخت کرده است که در هزینه تمام شده و سرعت بسته بندی را بیشتر نموده است.

جلوگیری از گرد و غبار: بسیاری از محصولات ساختمانی نطیر پودر سیمان و گچ در هنگام ریزش پر کردن گرد و خاک دارند، اما در کیسه والو به دلیل ورود نازل به درون کیسه، تقریبا از خاک و غبار خبری نیست.

دستگاه پرکن کیسه والودار

کیسه پرکن والودار از دستگاه های محبوب است که به صورت نیمه صنعتی و تمام صنعتی با تعداد نازل های مختلف توسط پندار صنعت طراحی و تولید می شود. عملکرد سریع و پرکردن تمیز، سبب محبوبیت این دستگاه شده است. این دستگاه به کمک ماردون و یا وزن سنج قطع ریزش را اعمال می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش می توانید با شماره مستقیم ۰۹۱۲۴۶۲۴۵۳۳ تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کیسه پرکن ولو دار
دستگاه کیسه پرکن ولو دار

administrator
گروه پندار صنعت آماده مشاوره، طراحی و ساخت کلیه ماشین آلات مرتبط با صنعت بسته بندی نظیر : پرکن پودر و مایعات، استرچ پالت، شیرینگ پک، میکسر پودر و ...است. کارخانه: 02634717178 | مدیریت: 09124624533

المنت میله ای چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *